فتنه گران فرقه گنابادی

مصطفی آزمایش، نماینده نورعلی تابنده (قطب دراویش گنابادی) در اروپا و مدیر مسئول مجله عرفان ایران (مجله اختصاصی فرقه گنابادیه) علاوه بر همکاری با زارا نورانی بهائی، با دیگر عناصر ضد انقلاب نیز همکاری های گسترده ای دارد. شبــکه ی اینترنتی دُر تی وی که توسط وی اداره می شود، تریبونی برای بیان آراء افراد ضدانقلاب، مظلوم نمایی و حمایت از دراویش گنابادی است.

مصطفی آزمایش

شبــکه ی اینترنتی دُر تی وی

 

مهمترین حامی مصطفی آزمایش که معمولا وی را به اکثر جلسات و کنفرانس ها دعوت می کند، دیان علایی بهائی است.

علایی که به دلیل نفوذ فرقه ضاله بهائیت در رسانه های مختلف و حمایت کشورهای استکباری از این فرقه، تبلیغات وسیعی علیه جمهوری اسلامی را ساماندهی می کند، توانسته با همراه کردن این عضو ارشد گنابادیه، پیوند وثیقی میان این دو فرقه ایجاد کند. این دو عنصر وطن فروش تقریبا در دوسال گذشته در اکثر مجامع بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری با هم همراه و همکار بوده اند.

این دو نفردر تنظیم قطعنامه های حقوق بشری علیه ایران فعالیت چشمگیری داشتند و توانستند در بیانیه های مختلف نام – فرقه های انحرافی خود را نیز بگنجانند.

کانال تلگرامی معاند و ضد انقلاب آمد نیوز نیز همکاری و تعامل تنگاتنگی با مجذوبان نور و مصطفی آزمایش برقرار کرده بودو اخبار دروغین و مظلوم نمایی های فرقه گنابادی عمدتا از طریق این کانال تلگرامی مخابره می شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آزمون امنیتی *